zondag 31 januari 2016

Hallo lieverds!

Jullie hebben waarschijnlijk al gehoord dat ik afwezig ben en dat ik niet meer zal terugkomen voor de vakantie :-(
De baby in mijn buik doet zijn werk en ik heb platte rust voorgeschreven gekregen. 

Dat betekent dus dat ik jullie niet meer zal zien, aangezien juf Kelly na de vakantie weer terug is. 
Ik wil jullie toch allemaal héééééééééééééééééél veel succes wensen voor morgen tijdens het medisch onderzoek, want ik weet dat er sommige hartjes al sneller gingen slaan bij het horen van dat bezoek. Ik wens jullie ook veel plezier dinsdag tijdens de film en laat jullie maar goed gaan tijdens het carnaval op vrijdag! 

Ik vond het superleuk om voor de klas te mogen staan en jullie dingen te mogen leren.

Hopelijk zien we elkaar nog eens hé :-)

Blijf jullie inzetten dit jaar en veel plezier bij juf Kelly

Dikke kussen XXX

juf Nele


1 opmerking: